تجمع ایثارگران استان یزد در ارتباط با زمین های واگذار شده به آنها در شهرک آیت الله حائری میبد
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 182718 | تاریخ انتشار : 02 Aban 1402 - 15:48 | 3133 بازدید

یزدفردا:تجمع ایثارگران استان یزد  در کنار درب ورودی استانداری یزد در ارتباط با زمین های واگذار شده به آنها در شهرک آیت الله حائری میبد
تجمع مالکان زمین های شهرک آیت الله حائری میبد مقابل استانداری یزد

در پی عدم رفع مشکل ۲۰ ساله شهرک آیت الله حائری علی رغم صادر شدن سند مالکیت براساس ماده ۲۲ و همچنین صدور بیش از ۱۰۰ پروانه ساختمانی ولی اجازه ساخت به عزیزان مالک که بخشی از آنها آزادگان سرفراز کشور عزیزمان  ایران هستند داده نشده لذا امروز تجمع مسالمت آمیزی را مقابل استانداری برگزار کردند.

ایثارگران استان یزد علاوه بر درخواستهای مکرر برای رفع مشکلات اراضی واگذار شده در طی 30 سال گذشته در اردیهشت امسال نیز در سایت کارزار خواسته شون رو ثبت کردند.

متن درخواست آنها در سایت کارزار:

درخواست رفع موانع ساخت و ساز در شهرک حائری میبد
استاندار محترم یزد

رئیس محترم اداره راه و شهرسازی میبد

دادستان محترم میبد



ما امضا کنندگان ذیل ضمن تشکر از اقداماتی که تا کنون در رفع موانع ساخت و ساز در شهرک حائری میبد انجام گرفته، از مسئولین و متولیان امر به ویژه استانداری، مسکن و شهرسازی، دادگستری و مراجع امنیتی و مسئولین شهر میبد خاصه امام جمعه محترم شهرستان میبد خواهان رسیدگی فوری در زمینه تعیین تکلیف به نفع مردم و مالکین هستیم.
پیگیری حقوقی تضییع کنندگان اموال عمومی، رفع فوری موانع ساخت و ساز در شهرک و جبران خسارات وارده به مالکین در کوتاه ترین زمان؛ کمترین خواسته‌ای است که انتظار داریم دولت مردمی و مسئولین شهری نسبت به آن اهتمام عاجل و موثر داشته باشند.

بی‌تردید ما خود را ملزم به رعایت مصالح و احترام به ارزش‌های نظام دانسته و از آنجا که دفاع از مظلوم و حقوق مردم بالاترین ارزش است با جدیت پیگیر احقاق حقوق خود خواهیم بود.

لذا استدعا داریم مسئولین به وظیفه قانونی خود عمل کنند تا ما مجبور به احقاق حقوق خود به آنچه که مصلحت هیچ کس نمی‌باشد نباشیم
#تکمیلی
استاندار قول داد که جلسه ای در خصوص بررسی موضوع با دستگاه های مرتبط و کارشناسان برگزار نماید
درپی تجمع امروز ابتدا آقای شیشه بری از دفتر فنی استانداری در بین آزادگان حضور یافت و بر نظر قبلی خود پافشاری کرد ولی بلافاصله ابوالحسنی معاون عمرانی استاندار در بین مالکین شهرک آیت الله حائری میبد حضور یافت و طی صحبت هایی کوتاه از حاضرین بدلیل جلسه فوری که منافع استان را در بردارد عذرخواهی کرد و از جمع جدا شد و در نهایت با اصرار آزادگان استاندار بصورت تلفنی و پخش صدا به حاضرین قول داد که پنج شنبه این هفته جلسه ای در این خصوص تشکیل دهد و موضوع را بطور ویژه بررسی نماید.
انشالله که موضوع مالکیت این شهرک به زودی به نفع قشر ستم دیده آزادگان و مردم مستضعف رقم بخورد و مشکل ۲۰ ساله این شهر مرتفع گردد.

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.